Изследване на отсечка

Като се използва класа за точка от предната задача, да се напише програма, която позволява да се въведат координатите на началната и крайната точка на отсечка и след това се отпечатва дали това е отсечка въобще (ако не е – защо) и ако е отсечка – дали е успоредна на оста X, на оста Y или пресича някоя от осите. Да се намери дължината на отсечката.

По желание: Класът първо да се постави във външна библиотека: декларацията на класа в хедър файла, а дефиницията на методите – в програмен файл със същото име. После тази потребителска библиотека да се използва за реализирането на програмата.

Публикувано в 12а с етикети . Постоянна връзка.

Един коментар по Изследване на отсечка

  1. Данаил каза:

    Публикувам само главната функция:

    int main()
    {
        Tochka a, b;
        cout<<"Danni za tochka a:\n";
        a.vhod();                       
        cout<<"Danni za tochka b:\n";
        b.vhod();    
        if(a.savpada(b))
          cout<<"Tochkite savpadat, tova ne e otsechka!\n";
        else {
          if(a.x==b.x)
            cout<<"Pravata e usporedna na osta Y\n";
          else if(a.y==b.y)
            cout<<"Pravata e usporedna na osta X\n";
          else if(a.kvadrant() != b.kvadrant())
            cout<<"Pravata presicha osite\n";
          else cout<<"Pravata presicha osite\n";
        }                
        system("pause");
        return 0;
    }

Вашият коментар